ÁSZF

HARASZTHY PINCÉSZET KFT. WEBÁRUHÁZ

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Érvényes 2022. december  3-tól.

A “Haraszthy Pincészet Webáruház” a Haraszthy Pincészet Kft. (a továbbiakban a “Haraszthy”) interneten elérhető termékkatalógusa, amely a Haraszthy által forgalmazott borokat és egyéb termékeket kínálja eladásra.

A Webáruházon keresztül történt elektronikus rendelésleadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Haraszthy és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban “Megrendelő”) között.

Amennyiben Ön vásárlója, illetve aktív felhasználója lett Webáruházunknak, úgy feltételezzük, hogy Ön figyelmesen elolvasta a jelen Általános Szerződési Feltételeket, és azért veszi igénybe szolgáltatásainkat, mert Ön annak valamennyi pontjával egyetértett, azokat kötelező érvényűnek fogadta el magára nézve. A jelen Általános Szerződési Feltételek (az „ÁSzF”) nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, a későbbiekben nem kereshető vissza. Az ÁSzF sem magatartási kódexre sem más háttérszabályra nem utal.

A Webáruház működésével, a megrendelés és szállítás folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén kérjük forduljon hozzánk bizalommal a megadott elérhetőségeken – mindig örömmel állunk rendelkezésére.

Szállító cégadatai:
Cégnév: Haraszthy Pincészet Kft. (Haraszthy)
Székhely: 2091 Etyek, Vincellér utca 44.
Adószám: 11779098-2-07 Cégjegyzékszám: Cg. 07-09-028341
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Elektronikus elérhetőség: info@hvp.hu
Telefonos elérhetőség: 061-388-7190 Fax: 061-388-9139

Ügyfélszolgálat:
Haraszthy Pincészet Kft. – 1036 Budapest, Perc u. 8.
Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 9:00 órától 17:00 óráig, szombaton és vasárnap zárva.
Telefonszám: +3670 458 9183
E-mail cím: info@hvp.hu

Figyelem! A Haraszthy által kiállított számla jövedéki adó igazolására nem alkalmas, így a továbbértékesítésre szánt borokat közvetlenül a Haraszthy munkatársától személyesen vagy telefonon kell megrendelni itt: Skorka Gábor, +36 70 685 2671, info@hvp.hu

A Haraszthy internetes áruház használata

Internetes áruházunkban könnyen, gyorsan vásárolhatja meg az Ön által keresett terméket.

Vásárláshoz regisztráció nem szükséges, ám a megrendelés sikeres teljesítéséhez az alábbi adatokat kell megadnia:

  1. Szállítási és számlázási cím, ahová a borok kiszállítását kéri;
  2. Megrendeléssel kapcsolatos további fontos információk (pl. kiszállítás ideális időpontja, telefonszám, kapucsengő stb.);
  3. Szolgáltatási feltételek elfogadása;
  4. Szállítási mód kiválasztása;
  5. Fizetési mód kiválasztása;
  6. Rendelés megerősítése.

A fenti adatokat minden egyes rendelés leadásánál lehetősége van módosítani, és a Haraszthy ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát.

A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a megrendelőt terheli. A megrendelés során csak valós, megfelelő formátumú adatok adhatóak meg. Amennyiben Ön a rendelés során valótlannak vagy nyilvánvalóan tévesnek tűnő adatokat adott meg, úgy megrendelését – egyszeri, e-mailben történő tisztázó célú kapcsolatfelvétel eredménytelensége esetén – a Haraszthy jogosult törölni, amelyről e-mailben értesíti Önt.

A webáruházban megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg, házhoz szállítással országosan, vagy személyes átvétellel Budapesten.

Ha megtalálta azt a terméket, amit meg szeretne megvásárolni, akkor a kívánt mennyiség megadásával és a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával teheti be a “kosarába”.

A vásárlás során felmerült probléma esetén kérjük írjon ügyfélszolgálatunknak az info@hvp.hu email címre.

Webáruházunk két nyelven, angolul és magyarul érhető el a vásárlók számára. Nyelvet váltani a bal oldalon a menü alján lévő „English” és „Magyar” zászlók segítségével tud. Az esetleges nyelvi akadályokból keletkező problémákért a Haraszthy-t felelősség nem terheli.

Megrendelés menete

1. Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket és helyezze őket a kosarába a „Kosárba” történő egyszeri kattintással. Amennyiben valamely termékből egynél többet szeretne a megvásárolni, úgy változtassa meg a Kosárba gomb előtt található mező értékét (alapértelmezett: 1) a kívánt mennyiségre, és ez után kattintson a Kosárba gombra.

2. A kosárban lévő termékeket az oldal jobb felső sarkában lévő rövid összefoglaló mutatja, amelyre kattintva elérhető kosara tartalma. Itt még megváltoztathatja a kosarában lévő termékeket és azok mennyiségét, valamint a „Szállítás számítása” linkre kattintva kiszámolhatja és kiválaszthatja a szállítás költségeit – ehhez mindössze az irányítószámát kell megadnia.

3. A „Folytatás a pénztárhoz” gombbal eljuthat a pénztár oldalra. Itt állítsa be a szállítási és számlázási címet, valamint a szállítási és fizetési módot (amennyiben a Kosár oldalon nem számolta ki a szállítás költségeit, úgy a Pénztár oldalon a rendszer automatikusan megteszi ezt az irányítószám megadása után). Amennyiben a szállítási és a számlázási adatok különböznek, kérjük, vegye ki a pipát a „Szállítás a számlázási címre” dobozból és adja meg szállítási címét is.

3. Végül ellenőrizze a megadott adatokat és kattintson az „Rendelés” gombra. Kérjük, hogy nagyon ügyeljen a megadott adatok helyességére, hiszen a termék ezek alapján kerül szállításra és számlázásra.

A megrendelésével kapcsolatban rögzített adatokat rendszerünk automatikusan visszaigazolja az Ön által megadott e-mail címen (ennek 48 órán belül kell megtörténnie, ellenkező esetben Ön, mint megrendelő mentesül szerződéses kötelezettsége alól), melyben Ön ellenőrizheti annak részleteit, ezért kérjük pontosan adja meg e-mail címét. Az e-mail útján történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a helytelenül megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Megrendelését a visszaigazolásban szerepelő rendelésszámon tartjuk nyilván, melyet kérjük, hogy a megrendelés teljesítéséig szíveskedjen megőrizni. Szerződésünk, ráutaló magatartással, az általunk küldött visszaigazolással jön létre.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető megérkezettnek, amikor az a címzett részére hozzáférhetővé válik.

Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendeléseket a beérkezések sorrendjében regisztráljuk, így valószínűtlen, de előfordulhat, hogy a megrendelt tétel már nincs raktáron. Ebben az esetben munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja Önt az elérhető borokról, termékekről. Amennyiben nem tudjuk maradéktalanul teljesíteni a megrendelését, úgy Önnek joga van a megrendelés törléséhez. A vásárlástól való elállás tényéről kérjük írásban tájékoztasson minket az info@hvp.hu email címen, ellenkező esetben a megrendelésében szereplő, elérhető tételeket kiszállítjuk és kiszámlázzuk Önnek.

Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási és fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a megrendelő megtéríti a Haraszthy számára.

Termékeinkre és szolgáltatásainkra vonatkozó szabályok

Alkoholtartalmú termékekre vonatkozó megrendelést csak 18 év feletti megrendelő személy esetén tudjuk teljesíteni. Céges megrendelés esetén az átvevő személy életkorát ellenőrizni nem áll módunkban.

A teljes vételár kifizetéséig a megrendelt áru a Haraszthy tulajdonában marad.

Szállítási feltételek Magyarország területén

Szállítási díjak

  • Pest megyén belül – 25.000,-Ft összeget meghaladó értékű rendelés esetén ingyenes, egyébként 3.990,-Ft
  • Pest megyén kívül a szállítást futárszolgálat végzi, melynek díjai: 35.000 Ft összeget meghaladó értékű rendelés esetén ingyenes, egyébként 2.990 Ft
  • személyes átvétel 1036 Budapest, Pacsirtamező utca 41.): ingyenes.

A táblázatban szereplő értékhatárok és díjak az ÁFA-t tartalmazzák.

Kivételes esetben magasabb szállítási díjat kell kiszámláznunk. Ilyen esetben a díjról részletes kimutatást készítünk és arra a megrendelés teljesítése előtt felhívjuk figyelmét. 

Amennyiben a megrendelést követően technikai vagy logisztikai okokból több lépésben kell a rendelt termékeket kiszállítanunk, a szállítási költségeket természetesen csak egyszer számítjuk fel.

Egyéb kiszállítási feltételek

Budapest: Megrendeléstől számított 5 (öt) munkanapon belül. Kiszállítási napok: munkanapokon 9:00-17:00 óráig.

Vidék:
 Telefonos vagy emailes egyeztetés alapján Skorka Gábor, info@hvp.hu, +36 70 685 2671

A szállítási feltételek ünnepek előtt módosulhatnak.

Kérjük, minden esetben tüntesse fel a megrendelésnél a megjegyzés rovatban, ha a megadott szállítási időpontokban csak korlátozottan érhető el a megadott szállítási címen és ha lehetséges, küldje meg telefonos elérhetőségét is!

Házhozszállítási időpont

Szállítónk a szállítási címtől függően a fentiek szerint kiszállítja a megrendelt termékeket a megadott szállítási címre. Kérjük, hogy a rendelésnél az üzenet mezőben írja le, hogy a megadott címen milyen időpontokban érhető, vagy nem érhető el. Ha a házhozszállítás meghiúsul, munkatársunk megkísérel Önnel új házhozszállítási (átadási) időpontot egyeztetni. Az új időpontban a házhozszállítást ismét megkíséreljük. Ha a kapcsolatot kétszeri alkalommal sem sikerül felvennünk, vagy Ön nem kér új szállítási időpontot, szerződésünk megszűnik. Ha eddig az időpontig már kifizette a vételárat, azt a megadott lakossági folyó-, illetve bankszámlaszámra visszautaljuk.

A megrendeléssel, szállítással kapcsolatos reklamációk, elállás

Az Ön megrendeléséért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. A hibás vagy sérült árut egy új, egyeztetett időpontban, 5 (öt) munkanapon belül cseréljük, vagy pótoljuk saját költségünkre. Ha a hibás szállítás vagy az áru szállításkori sérülése miatt eláll a megrendeléstől, akkor a már megfizetett áru ellenértékét visszafizetjük. Az áru átvételét követően a szállítással kapcsolatos reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Megrendelésével és a szállítással kapcsolatos reklamációit, észrevételeit az info@hvp.hu  e-mail címen, vagy a +36 70 458 9183 telefonszámon tudja jelezni felénk. Bejelentésére 30 (harminc) napon belül írásbeli és érdemi választ adunk.

Felügyeleti szerv: Budapest, III. kerület, Önkormányzat Jegyzője
.

A Megrendelő a megrendelt termékek átvételét követő 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a visszaszolgáltatást nem teszi lehetővé, vagy ha az romlandó. Amennyiben a jogszabályi feltételek fennállnak, cégünk a sérülésmentesen, hiánytalanul, bontatlan csomagolásban visszaszolgáltatott termék(ek) ellenértékét köteles a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt felmerült, visszaszállítási költségeket azonban már a megrendelő viseli.

A visszaszállítást a info@hvp.hu  e-mail címen, vagy a +36 70 458 9183 telefonszámon, vagy személyesen ügyfélszolgálatunkon teheti meg.

A Haraszthy Pincészet által alkalmazott árak

A termék lista oldalon szereplő ár kedvezmény nélküli bruttó „palack ár”, amely internetes áruházunkban a megrendelt tétel nagyságától függetlenül érvényes. A feltüntetett ár ennek megfelelően vegyes kartonokra is érvényes. A „palack ár” alatt, az aktuális egységár (Forint/ 0,75 liter) látható, illetve megtalálható a bruttó árra (ÁFA-t tartalmazó ár) vonatkozó megjelölés is.

Akciós ár esetén az eredeti (teljes ár) áthúzva és mellette az új (akciós ár) látható eltérő színnel.

Csak teljes karton (6 db) tételre érvényes a „karton ár”.

A rendelés végösszegének rögzítése forintban (HUF) történik.

Fizetési feltételek

A fizetési módot a Haraszthy Pincészet internetes áruházban történő megrendeléskor választhatja ki. A megrendelt tételeket házhozszállításkor átutalással, és biztonságos online kapcsolaton keresztül OTP SimplePay rendszer segítségével is kiegyenlítheti. A számlát minden esetben a termék megrendelése után, automatikusan e-mailben megkapja.

Fizetési módok

OTP SimplePay fizetési mód

Ha az áruházunkban kiválasztott termék összegét OTP SimplePay-en keresztül kívánja kiegyenlíteni, akkor a fizetési mód kiválasztása és a rendelés megerősítése után Ön átkerül az OTP SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a megadhatja a fizetéshez szükséges adatokat.

Fizetés banki átutalással

Ha a webáruházunkban kiválasztott termék összegét banki átutalással kívánja kiegyenlíteni, akkor a fizetendő összeget társaságunk 12010501-01220426-00100002 számú bankszámlájára kérjük átutalni.

Kérjük, hogy banki utalását legkésőbb a megrendelést követő 2 (kettő) munkanapon belül tegye meg, ellenkező esetben a rendszer a megrendelés teljesítését felfüggeszti.

A díjat akkor tekintjük megfizetettnek, ha az bankszámlánkon jóváírásra került. Ellenkező esetben nem áll módunkban kiszállítani Önnek a megrendelt termékeket.

A számlát a kiszállításkor adjuk át Önnek.

Külföldről történő fizetés esetén az alábbi adatokat kérjük alkalmazni:
SWIFT: UBRTHUHB
IBAN: HU24120105010122042600200009

Egyéb rendelkezések

A jelen okiratban és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.

A Haraszthy jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani és azt a honlapján megjelentetni. 

A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

A webáruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Önnek mégis valamilyen panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a „Kapcsolat” menüpont alatti webes felületen, vagy az info@hvp.hu e-mail címen vagy postai levél útján is közölheti. Áruházunk panaszát legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.